30/01/2020

Bertil Edin "Ett Hav Av Kärlek" (1994) -Pop Rock / High Tech AOR-



Label : Viva Records


Suède 01 - Måste Va' Kärlek (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
02 - Vänder Mig Mot Himmelen (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
03 - Jag Ska Aldrig Lämna Dig (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
04 - Jag Är Så Lycklig (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
05 - Ett Hav Av Kärlek (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
06 - Kärlekens Källa (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
07 - Du Ger Mig (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
08 - Jag Väntar (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
09 - Säg Det Till Din Syster (Bertil Edin & Svenerik Dahl)
10 - Kom (Bertil Edin & Svenerik Dahl)


Inspelad och mixad i Edin Music Studio, Gävle
Tekniker : Bertil Edin och Mikael Gunnerås

Programmering och Gitarre : Bertil Edin
Percussion : Jan Muhren och Dvenerik Dahl
Kör : Pernilla Emme och Katarina Milton
Stråkar fråan Gävleborgs Symfoniorkester under ledning av Tomas Blank
Violin : Charlie Wood, Berno Rudén
Viola : Ingemar Höglind
Cello : Maths Nilsson
Dataansvarig : Mikael Gunnerås
Bertil Edin använder Yamaha musikinstrument

Producerad och arrangerad av Bertil Edin