28/05/2019

George Street "Living On Daydreams" (2003) -Soft Rock Hawaiian-



Label : Cool Sound (COHI-1015)


États-Unis 01 - Sometimes (Nathan Hatico)
02 - Give Me Time (Steven Min)
03 - Strangers (Gordon Kim)
04 - It's The Way (Steven Min)
05 - White Rhythm And Blues (J.D. Souther)
06 - Maui (Steen Min & Robert Agno)
07 - Rickie Lee's Song (I Don't Need Another Street Song) (Gordon Kim)
08 - Daydreams (Gordon Kim)
09 - Lazy Stop In Estoril (An Interlude) (Gordon Kim)
10 - Estoril (Steven Min)
11 - Java Jive (Milton Drake)

Bonus Track

12 - The Water Is Wide (?)
13 - Merry Christmas Darling (?)


Musical Acknowledgements
Steven Min : Lead & Rhythm Guitar, Vocals
Gordon Kim : Rhythm Guitar, Vocals
Gail Mack : Vocals
Mark Kuraya : Bass
Matthew E.C.M. Willis : Drums
Pierre Grill : Synthesizer
Glenn Goto : Synthesizer & Fender Rhodes on "Give Me Time" & "Daydreams"
Robert Shinoda : Musical Arrangement on "Give Me Time" & "Daydreams", Rhythm Arrangement on "Sometimes"
Arex Ikehara : Bass on "Sometimes"
Noel Okimoto : Drums on "Sometimes"
Neal Arakaki : Fender Rhodes on "White Rhythm And Blues"
Steve Wofford : Guitar Solo on "Rickie Lee's Song (I Don't Need Another Street Song)"
Polly Kuulei Sommerfield : Flute on "Estoril" & "Strangers"
The Doctor : Good Rhythm

Produced by George Street Band Productions
Co-Produced by Phil Keat
Recorded & Engineered at Rendez-vous Recording, 120B Kona Street, Honolulu, Hawaii 9681 4 by Pierre Grill